SEO local este procesul de optimizare a unei afaceri, a unui produs sau a unui serviciu pentru o interogare de cautare specifica locatiei. Google (si alte motoare de cautare) utilizeaza locatia unui utilizator pe baza adresei IP (pentru desktop) si a geolocalizarii (pentru mobil) pentru a determina ce rezultate sa arate utilizatorului. Deci, atunci cand cineva efectueaza o cautare locala pentru un dentist, spalatorie auto sau lacatus, motorul de cautare va afisa afaceri locale relevante pentru locatia lor.
Rezultatele cautarii locale pe Google
Un rezultat de cautare locala combina doua parti principale (sau oportunitati) pentru o afacere locala:
-
Rezultatele cautarii organice — site-ul web
-
Pachet local — Compania mea pe Google (GMB)
De asemenea, utilizatorii pot cauta rezultate intr-o alta locatie adaugand un calificativ pentru zona locala, cum ar fi „Hoteluri in Londra”. Alte pozitii (oportunitati) includ Reclame, Imagini, One Box si, desigur, utilizatori care cauta in mod specific in Local Finder si Maps.
Practica SEO local include optimizarea site-ului web al companiei pentru interogari de cautare locale, precum si optimizarea paginii Compania mea pe Google a companiei.
Exceptii
Exista unele exceptii de la Google care returneaza o companie locala la o interogare locala; in aceste cazuri, Google incearca sa determine intentia utilizatorului, mai degraba decat locatia acestuia. Acestea sunt predominante in special pentru rezultatele cautarii „Hoteluri in…”, unde Google returneaza de obicei numai site-uri web de rezervare in rezultatele cautarii organice. Google a stabilit ca un utilizator a dorit sa aleaga mai multe hoteluri din zona cautata, in loc sa ofere utilizatorului doar zece hoteluri in rezultatul cautarii.
Rezultatele bazate pe locatie pentru hoteluri au trecut la intentie in iulie 2018. In iulie 2019, Google a trecut din nou de la rezultate locale la intentie pentru interogarea de cautare „Transferuri aeroport” in Regatul Unit. Toate companiile locale au fost eliminate din rezultatele cautarii in favoarea furnizorilor de rezervari. Pentru a vedea furnizorii locali, un utilizator trebuie acum sa specifice o locatie, cum ar fi „Transferuri aeroport in…”
Google poate si va modifica interogarile de cautare. Cu toate acestea, Google afiseaza in continuare afaceri locale in pachetul de hoteluri si pachetul local, care este rafinat la locatia utilizatorului si la interogarea de cautare.
Strategia dvs. de SEO local ar trebui sa fie adaptata locatiei dvs. si intentiei clientului.
Rezultatele cautarii locale
Rezultatele tipice ale cautarii sunt formate din Local Pack (Google My Business) si Organic Results (site-uri web).
O strategie de cautare locala poate include mai multe aspecte pentru a creste vizibilitatea afacerii. Aceasta poate include:
- Anunturi platite — deasupra pachetului local
- GMB — Pachetul local
- Organic – Sub pachetul local
In calitate de practician local SEO, ma concentrez pe oferirea de vizibilitate organica (neplatita). Cu toate acestea, exista intotdeauna un moment si un loc pentru utilizarea anunturilor platite; aceasta ar fi atunci cand incepeti calatoria dvs. locala SEO si nu apar in pachetul local sau in rezultatul cautarii organice.
Ar putea fi, de asemenea, atunci cand concurentii dvs. difuzeaza reclame in anumite momente ale zilei si va imping vizibilitatea organica in jos pe pagina; poate doriti sa mentineti o prezenta si in acele ore.
Compania mea pe Google
Compania mea pe Google ofera branding comercial foarte vizibil direct in rezultatele cautarii, cu un panou de cunostinte. De asemenea, Google creste optiunile pentru utilizatori de a interactiona cu companiile direct din rezultatele cautarii prin pagina Compania mea pe Google, cu urmatoarele optiuni:
- Rezervare Programe
- Solicitarea de cotatii
- Trimite mesaje direct
Fara o pagina GMB, este posibil sa pierdeti jumatate din oportunitatile dvs. intr-un rezultat de cautare locala si in pachetul local.
O pagina Compania mea pe Google este unul dintre cele mai importante instrumente pe care orice companie le are la dispozitie.
Factori de clasare pe Google My Business
Desigur, Google nu impartaseste exact factorii de clasare, dar ofera cateva informatii de baza aici.
- Relevanta: „Relevanta se refera la cat de bine cauta cineva se potriveste cu o inregistrare locala. Adaugarea de informatii complete si detaliate despre companie poate ajuta Google sa va inteleaga mai bine afacerea si sa potriveasca inregistrarea dvs. cu cautarile relevante ale clientilor.”
- Distanta: „Distanta este calculata in functie de cat de departe se afla fiecare afacere potentiala de termenii de locatie utilizati intr-o cautare. Daca un client nu specifica o locatie in cautarea sa, Google va calcula distanta pe baza a ceea ce se stie despre locatia sa.”
- Proeminenta: „Proeminenta se refera la cat de cunoscuta este o afacere. Unele locuri sunt mai proeminente in lumea offline, iar rezultatele cautarii incearca sa reflecte acest lucru in clasamentul local. De exemplu, muzeele celebre, hotelurile de referinta sau marcile de magazine cunoscute, care sunt familiare multor persoane, sunt, de asemenea, probabil mai importante in rezultatele cautarii locale.”
- „Proeminenta se bazeaza si pe informatiile pe care Google le detine despre o afacere de pe internet (cum ar fi linkuri, articole si directoare). Numarul de recenzii si scorul Google sunt, de asemenea, luate in considerare in clasarea cautarii locale – mai multe recenzii si evaluari pozitive vor imbunatati clasarea locala a unei companii.”
Sfaturi de relevanta
-
Alegeti cea mai buna categorie posibila pentru inregistrarea dvs. GMB si/sau subcategorii.
-
Furnizati o descriere exacta a companiei in inregistrarea dvs. GMB, incercati sa includeti cuvantul principal al companiei si locatia in descrierea dvs.
-
Asigurati-va ca numele, adresa si detaliile dvs. de contact din GMB se potrivesc cu detaliile de pe site-ul dvs. web + orice citate locale .
-
Incorporati marcarea datelor structurate pe site-ul web (schema), asigurandu-va din nou ca aceste detalii se potrivesc (consultati Lista de verificare locala SEO).
Sfaturi de distanta
Acesta este cel mai putin controlabil, deoarece locatia de cautare a fiecarui utilizator va fi diferita.
-
Daca nu va aflati in locatia reala – vizati locatia in care va aflati efectiv.
-
Asigurati-va ca locatia se afla in <title> a paginii site-ului web si ca utilizati locatia, acolo unde este cazul, in etichetele H de pe pagina. ABC Taxis — Taxiuri in Peterborough. Sau, Jims Plumbing — Instalatori de urgenta in Leicester.
-
Oferiti indicatii pentru clienti la fata locului. In functie de marimea orasului, puteti oferi detalii cu 3 sau 4 directii de la diferite repere dintr-o zona.
-
Continut centrat pe site-ul local — vizati interogari de cautare mai lungi care capteaza utilizatorul in timpul cercetarii sale de achizitie.
Sfaturi pentru proeminenta
-
Citari locale — respectati directoarele de autoritati si principalii agregatori din tara dvs.
-
Cautati directoare locale specifice in zona dvs.
-
Cautati directoare specifice de nisa in zona si tara dvs.
-
Inregistrati-va la camerele de comert sau organismele comerciale locale.
-
Organizatii caritabile locale – este timpul sa va scoateti carnetul de cecuri.
-
Presa locala, mai ales atunci cand lansati actiunea de caritate, presa locala adora aceste povesti.
-
Furnizati articole de informare a clientilor presei sau organismelor comerciale.
-
Recenzii pe GMB, Facebook si site-uri comerciale. Incorporati cererea clientilor de recenzii in interactiunea cu clientii si in buletinele informative. Faceti mai usor pentru clienti sa lase recenzii.
-
Lucrul cu alte companii locale — abordati-le despre mentionarea reciproca pe site-urile dvs. web, acolo unde are sens pentru clientii celuilalt.
Trebuie sa adaug aici o avertizare despre construirea a mii de citate (listari de directoare). Stai departe de trimiterile de director in masa; aceste trimiteri cu rate scazute nu sunt adesea indexate timp de cateva luni de Google, ceea ce demonstreaza cat de scazuta sunt pentru Google si pentru tine.
Alegeti cele mai autorizate si relevante inregistrari de companii pentru dvs.
Optimizarea paginii dvs. Google Compania mea
Primul pas ar fi sa revendicati sau sa va creati pagina Compania mea pe Google. Verificati daca aveti deja o inregistrare, fie cautand direct, fie prin https://www.google.com/business/.
Compania mea pe Google va solicita acum sa verificati compania. Calea predominanta este prin intermediul unei carti postale catre afacere. Aceasta carte postala contine un numar PIN pe care trebuie sa il introduceti inainte de a fi verificat.
Vi se pot oferi si alte optiuni de verificare, in functie de cat de sigur este Google ca afacerea exista in acea locatie. Aceasta ar putea include verificarea prin telefon, text sau e-mail.
Inregistrarea companiei recent verificata se afla in tabloul de bord al contului sau, daca gestionati prin mobil, prin aplicatia GMB.
Tip de afacere
Exista doua tipuri de afaceri:
-
Afaceri locale — Clientii vin la afacerea dvs. (adresa este vizibila)
-
Afaceri din zona de servicii — Furnizi un serviciu clientului (adresa este ascunsa). Selectati zonele sau codurile postale pe care le deserviti.
Informatii principale de afaceri
Principalele informatii despre afacerea dvs. se afla in sectiunea Informatii:
Iata zonele pe care trebuie sa le completati:
Nume — Numele companiei
- Desi tentant, nu folositi chestii cu cuvinte cheie; acest lucru ar putea cauza probleme pe drum. Amintiti-va consecventa cu numele, adresa, numarul dvs. de telefon.
Categorie — Categorie de afaceri
- Nu sunt oferite toate tipurile de categorii. Selectati cel mai apropiat tip de categorie si categoriile secundare aplicabile afacerii dvs.
- Verificati ce folosesc concurentii dvs. pentru diferite interogari de cautare.
Adresa — Adresa companiei
- Utilizati adresa corecta a companiei si nu uitati sa reflectati aceeasi adresa pe site-ul dvs. web.
- Asigurati-va ca marcatorul dvs. de pe harta corespunzatoare este in locatia corecta.
- Daca sunteti o companie din zona de servicii, adresa dvs. nu va fi afisata, dar puteti selecta zonele pe care le deserviti.
Ore — Programul dvs. de deschidere
- Setati-va programul de lucru.
- Daca sunteti o companie cu programare, sfatul actual de la Compania mea pe Google este sa nu furnizati niciun orar.
- De asemenea, puteti adauga ore speciale, care pot prelungi orele pentru cumparaturi tarziu sau pot marca afacerea ca inchisa daca, de exemplu, Craciunul cade la mijlocul saptamanii in afara programului dvs. normal stabilit.
Numere de telefon
- Puteti seta o selectie de numere de telefon — Primar si Secundar
- Daca utilizati urmarirea apelurilor, setati numarul principal pentru aceasta, dar furnizati si numarul de telefon principal al companiei ca secundar.
Nume scurt
- Puteti selecta un nume scurt pentru afacere.
- Dupa ce ati setat aceasta optiune, puteti gasi o adresa URL scurtata si o adresa URL de revizuire pe care le puteti utiliza in marketingul de zi cu zi sau le puteti trimite direct clientilor in sectiunea Acasa.
Site-ul web
- Adaugati adresa site-ului dvs. web.
- Va recomand sa utilizati un cod de urmarire UTM atasat adresei dvs. web. Acest lucru va permite sa vizualizati/atribuiti vizite de pe pagina Compania mea pe Google direct in Google Analytics:
- De asemenea, puteti utiliza urmarirea UTM si in alte zone care pot fi oferite in functie de tipul de afacere – rezervari, programari, comenzi etc.
Servicii/Meniu
- Daca nu sunteti restaurant, veti avea de completat o sectiune Servicii – puteti adauga diferitele tipuri de servicii pe care le oferiti.
- Daca sunteti restaurant, puteti adauga meniul dvs.
Repere/Atribute
Aceasta este probabil cea mai confuza si cea mai neinteleasa sectiune pentru utilizatori, deoarece nu puteti adauga de fapt atribute; poti doar sa selectezi sau sa deselectezi.
O inregistrare de companie nou creata, cel mai probabil, nu va avea atribute din care sa aleaga. Pe masura ce mai multi clienti care au aplicatia Google Maps instalata pe telefoanele lor viziteaza afacerea dvs., li se trimit notificari push pentru a raspunde la intrebari despre compania dvs. In functie de raspunsurile lor, se adauga un atribut, pe care il puteti selecta sau deselecta.
Exceptie de la aceasta sunt hotelurile care au o gama intreaga de atribute preselectate pe care le pot selecta sau deselecta.
Descriere
- Aceasta este sansa ta de a straluci. Furnizati o descriere bine scrisa despre afacere, cine sunteti, ce va face unic si ceea ce oferiti.
Google Posts
Google Posts a fost lansat in iulie 2017 si permite companiilor sa adauge postari, evenimente si oferte care apar in panoul de cunostinte de afaceri.
Postarile Google dureaza 7 zile, dar postarile anterioare pot fi derulate in continuare de catre utilizatori. Un eveniment sau o oferta va dura pana la data de incheiere stabilita. Traficul de la Google Posts a scazut de-a lungul timpului, deoarece Google a experimentat cu diferite locatii in care afiseaza postarile dvs., cu pozitia actuala in partea de jos a inregistrarii companiei dvs. in rezultatele cautarii.
Cu toate acestea, aceasta este o marca comerciala gratuita direct catre clientii dvs. in rezultatele cautarii si, daca deja postati regulat in sisteme inchise precum Facebook sau Twitter, de ce sa nu petreceti acele cinci minute suplimentare si sa oferiti informatii clientilor care va gasesc in rezultatele cautarii.
De asemenea, Google a inceput sa afiseze fragmente in Pachetul local daca gasesc continut din postarile dvs. care se aplica interogarii de cautare a utilizatorului.
De asemenea, puteti utiliza coduri de urmarire UTM pentru postarile dvs. Google pentru a determina ce functioneaza bine cu clientii dvs. si pentru a perfectiona in timp.
Fotografii
- Nu este un factor de clasare, dar ganditi-va la fotografii ca la un factor de conversie.
- Siglele (250×250) sunt afisate in panoul de cunostinte si in Google Posts.
- Adaugati fotografii grozave; ajuta la conversia si la crearea unei conexiuni cu potentialii clienti.
- De asemenea, ar trebui sa monitorizati imaginile adaugate de clienti pentru calitate. Imaginile proaste pot crea o impresie proasta. Puteti raporta aceste imagini prin intermediul tabloului de bord.
Produse
- Produsele sunt disponibile numai pentru tipurile aplicabile de categorii de afaceri.
- Produsele sunt afisate in panoul de cunostinte de afaceri.
- Produsele permit companiilor mici sa adauge produse manual pe pagina lor GMB pentru ca clientii sa le vada.
- Puteti sa le clasificati pe categorii, iar Google a inceput, de asemenea, sa invete automat categorii potentiale pe baza altor afaceri similare.
Poti sa adaugi:
- Imagine
- numele produsului
- Gama de preturi
- descrierea produsului
Site-ul Google
Google permite intreprinderilor mici sa creeze un site web cu o singura pagina pentru afacerea lor, care extrage informatii din pagina GMB. Daca aveti propriul site web, atunci puteti sari peste aceasta sectiune sau poate sa va ganditi la aceasta sectiune ca o citare pentru afacerea dvs.
Intrebari si raspunsuri
Intrebarile si raspunsurile nu apar in inregistrarea dvs. Compania mea pe Google, deoarece au fost create prin Maps si integrate in panoul de cunostinte despre afaceri.
Doar pentru ca acest lucru nu se afla in tabloul de bord GMB, nu inseamna ca ar trebui ignorat.
Va recomand sa completati cateva intrebari si raspunsuri populare pentru a ajuta clientii daca cauta in aceasta zona. De asemenea, as verifica din cand in cand pentru orice intrebare adresata de clienti noi.
Daca aveti o aplicatie mobila Google Maps care este atasata la acelasi cont ca GMB, ar trebui sa primiti o notificare prin Maps atunci cand un utilizator pune o intrebare.
Recenzii
Simt ca trebuie sa elimin mitul ca, cu cat ai mai multe recenzii, cu atat te clasezi mai bine.
Veti vedea adesea o afacere in pachetul local clasandu-se bine cu un numar mai mic de recenzii; asta pentru ca nu este singurul si singurul semnal pe care Google il foloseste. Cu siguranta vrei sa le ceri clientilor sa lase o recenzie, dar nu este totul si sfarsitul. Raspunde la recenziile tale, atat bune, cat si rele, fii politicos, fii profesionist.
Puteti trimite clientilor un link usor si rapid pentru a lasa o recenzie (setati-va numele scurt), fie integrandu-l in e-mailurile clientilor sau in buletinele informative.
SEO local la fata locului pentru incepatori
Daca gandul de a invata o noua abilitate, cum ar fi SEO, in timpul conducerii afacerii, te umple de groaza, inteleg. Voi incerca sa descriu cateva sfaturi pentru incepatori pentru optimizarea site-ului dvs. pentru interogari de cautare locale. Exista o multime de informatii despre SEO, iar Google ofera o resursa utila.
Afacerile cu mai multe locatii vor necesita o abordare usor diferita.
Consolidati-va locatia pe site
Motoarele de cautare sa inteleaga unde se afla afacerea dvs. este importanta atunci cand vine vorba de SEO local.
Pagini de site
Daca afacerea dvs. se afla intr-o anumita locatie, trebuie sa spunem motoarelor de cautare si clientilor unde va aflati.
Pagina principala
Copia paginii dvs. de pornire ar trebui sa includa locatia dvs., in mod ideal, in eticheta dvs. H1.
- Exemplu: <h1>Bob’s Plumbing: Your Northampton Emergency Plumbers</h1>, <h1>Happy Paws sunt premiati pentru toaletatori caini din Northampton</h1>
Aceasta strategie ofera locatia dvs. pe site pentru a ajuta la SEO si, de asemenea, previne orice confuzie a clientilor atunci cand incearca sa stabileasca in ce zona va aflati sau serviti.
Titlul paginii — Etichete de titlu
Ar trebui sa utilizati aceasta strategie si in titlurile paginilor (ceea ce vad utilizatorii in rezultatele cautarii). Pagina dvs. de pornire ar trebui sa se bazeze pe oferta dvs. principala.
- Exemplu: <title>Bob’s Plumbing — Northampton Emergency Plumbers — 24/7</title>, <title>Happy Paws — Dog Groomers in Northampton — Premiat</title>.
Incercati sa pastrati titlul sub 60 de caractere.
Meta-descrieri
Meta-descrierea dvs. ar fi un indemn la actiune pentru a atrage utilizatorul sa viziteze site-ul web din rezultatul cautarii.
- Exemplu: Instalatorii nostri de urgenta din Northampton sunt disponibili 24/7, de la tevi sparte pana la scurgeri blocate. Suna astazi Bob’s Plumbing!
Incercati sa pastrati descrierea in maximum 160 de caractere.
Pagini interne
O pagina interna ar fi serviciul sau produsul oferit de compania ta. Aceasta are un format usor diferit fata de pagina de pornire. Nu stiti niciodata pe ce pagina ar putea ajunge clientii, asa ca includeti locatii.
- Exemplu: <h1>Reparatii si instalare de radiatoare in Northampton</h1>; <title>Reparatii si instalare radiatoare, Northampton — Bob’s Plumbing</title>
- Exemplu: <h1>Serviciul de taiere si uscare la Happy Paws, Northampton</h1>; <title>Taiere si uscare — Ingrijirea cainilor, Northampton — Labele fericite</title>
Furnizarea unei selectii de intrebari frecvente pe paginile de produse sau servicii este o modalitate excelenta de a ajuta clientii sa gaseasca raspunsuri la intrebari specifice, oferind in acelasi timp continut semantic bogat in cuvinte cheie pentru motoarele de cautare.
La nivel de site
Adresa companiei dvs. si alte informatii relevante ar trebui sa fie disponibile pe tot site-ul in subsolul site-ului.
Acest lucru nu numai ca contribuie la consolidarea locatiei dvs., dar ofera si clientilor detalii despre afaceri, indiferent unde se afla pe site-ul dvs. web. Adresa, numar de telefon, program de lucru, optiuni de contact si un link catre inregistrarea dvs. GMB, astfel incat sa va poata gasi.
Acum ca aveti detaliile companiei dvs. difuzate pe tot site-ul, puteti marca acest continut cu marcaj de date structurate (consultati Lista de verificare locala SEO).
Citate de afaceri si linkuri locale
Citarile sau mentiunile de afaceri (nu trebuie sa fie intotdeauna un link) ajuta la furnizarea motoarelor de cautare o mai buna intelegere a afacerii si a locului in care se afla; ajuta la cresterea proeminentei online.
Din nou, trebuie sa subliniez aici ca crearea a sute de citate nu este cu adevarat utila; ramaneti la site-urile mai proeminente. Iata cateva surse de unde puteti cauta citari si link-uri locale:
-
Liste de afaceri de nisa special pentru industria dvs.
-
Asociatii comerciale si camere de comert.
-
Distribuitori.
-
Furnizori.
-
Afaceri gratuite in zona.
-
Organizatii de caritate sau sponsorizare.
-
Presa locala.
Continut localizat pe site
Un blog sau o sectiune de stiri pe site este o modalitate excelenta de a oferi continut localizat cautarilor care nu sunt satisfacute in paginile principale ale site-ului. Aceste zone va ajuta, de asemenea, sa capturati utilizatori in timpul fazei lor de cercetare.
Sa ne uitam la instalatorii lui Bob ca exemplu. Pagina lor de reparatii si instalare a radiatoarelor acopera elementele de baza ale reparatiei, tipurile de reparatii si instalarea unui radiator nou. Ceea ce nu acopera este multitudinea de probleme potentiale care duc la o reparatie sau inlocuire:
- Trebuie sa-mi schimb radiatorul daca termostatul este stricat?
- Radiatorul meu nu se incalzeste in partea de sus, trebuie sa il inlocuiesc?
- Intretinerea radiatoarelor pentru zonele cu apa dura din Northampton.
Pagina principala de reparatii nu ar acoperi, de obicei, sutele de scenarii de reparatii, astfel incat crearea de continut care raspunde sau ofera solutii capteaza acesti clienti in faza lor de cercetare.
Continutul dvs. nu trebuie sa fie intotdeauna de tip „blog”. Afacerea dvs. poate fi potrivita pentru a furniza Studii de caz, Portofoliu sau Pagini de proiecte care ar putea fi perfecte pentru a capta clientii in faza lor de achizitie.
- Terasa si stanca asezata in Bexley Heath, Northampton
- Constructie de foisoare si re-gazon in Wayfair, Northampton
Continutul localizat nu se opreste aici. Ar putea fi, de asemenea, ghiduri de resurse, prezentari sau fise de specificatii tehnice.
Puteti gasi subiecte, cuvinte cheie si expresii pe care oamenii le cauta dintr-o serie de instrumente precum Answer the Public and Also Asked.
Sfaturi pentru SEO local: o recapitulare
Acest ghid pentru incepatori ar trebui sa va indrepte afacerea in directia corecta si sa va ofere mai multe informatii despre imbunatatirea si construirea SEO local.
Iata cateva sfaturi rapide de retinut:
- Examinati-va concurentii in rezultatele cautarii locale; ce ar trebui sa imiteti si ce ati putea face mai bine?
- Fa-ti timp pentru a completa toate sectiunile Compania mea pe Google si tine cont de factorii de clasare GMB pe care i-am descris mai sus.
- Utilizati Google Posts.
- Fa-ti timp sa raspunzi la intrebarile pe care le pun oamenii pe GMB.
- Cereti clientilor dvs. recenzii, mentineti recenziile si evitati sa tratati recenziile negative in mod gresit. Si asigurati-va ca nu faceti greseli comune GMB.
- Daca nu obtineti imediat acoperirea organica de care aveti nevoie, luati in considerare utilizarea anunturilor platite pana cand clasamentul dvs. se imbunatateste.
- Optimizati fiecare pagina a site-ului dvs. pentru locatia dvs. Utilizati strategiile SEO fundamentale pe care le-am subliniat mai sus pentru titlurile paginilor, titlurile si meta descrierile.
- Nu uitati de fortele citate, link-urile si continutul localizat pe care le pot aduce site-ului dvs. – toate va pot ajuta sa va atingeti obiectivele.
Un instrument dedicat pentru a gestiona toate citatele dvs. locale, inclusiv informatiile din GMB. Lucrul grozav este ca introduceti informatiile despre afacerea dvs. o singura data, iar instrumentul le raspandeste peste peste 80 de agregatoare de citate locale in API-ul Yext, astfel incat sa va puteti economisi timp si efort pentru a oferi informatii consistente si identice.
Instrumentul este extrem de util atunci cand vine vorba de actualizarea informatiilor (schimbarea orelor de lucru, de exemplu) sau de corectare a sugestiilor utilizatorilor, asa cum o faci o singura data, direct in interfata instrumentului.
De asemenea, va puteti actualiza fotografiile de coperta si fotografiile de profil.
Rapoarte si recenzii
Pentru a va pastra informatiile precise, obtineti un raport detaliat despre fiecare inregistrare locala, care contine modificari, cum ar fi duplicate, sugestii de la utilizatori si probleme de pe site-ul unui agregator.
Puteti sa explorati recenziile dvs. Gestionarea listelor, sa le rezolvati pe cele negative si sa treceti direct la o recenzie pentru a le raspunde.
Google Posts
Un alt instrument care va ajuta sa va mentineti SEO local este Social Media Poster. Instrumentul va permite sa creati postari, anunturi, evenimente si orice alte informatii importante si sa le programati direct in interfata sa. In afara de GMB, Social Media Poster accepta alte retele sociale, cum ar fi FacebookTwitter, LinkedIn, Instagram si Pinterest.